Temporització

TEMPORALITZACIÓ
MES
ACTIVITAT
SESSIONS PER SETMANA
octubre
I-lexis iniciació
Iniciació e-mintza[1]
Iniciació I-Seqüències
1 sessió amb famílies
1 individual
2 en grup
novembre
i-lexis creació de taulells
Ús e-mintza
I-Seqüències
1 individual
2 en grup
desembre
Match it up I
Build it up I
Ús dels taulells i-lexis
Ús e-mintza
I-Seqüències
1 individual
2 en grup 
Un dels nois va necessitar una sessió més de caire individual per introduir l’app Build it up
gener
Match it up I
Build it up I
Us dels taulells i-lexis
Ús e-mintza
I-Seqüències
1 individual
2 en grup
febrer
i-lexis creació de taulells
Match it up II
Build it up II
Ús e-mintza
1 individual
2 en grup
Un dels nois va necessitar una sessió més de caire individual per introduir l’app Build it upII
març
i-lexis creació de taulells
Match it up II
Build it up II
Ús e-mintza
I-Seqüències
2 en grup
Abril
Ús dels taulells i-lexis
Match it up III
Build it up III
Ús e-mintza
I-Seqüències
2 en grup
Un dels nois va necessitar una sessió més de caire individual per introduir l’app Build it upIII
Maig
Creació de taulells
Match it up III
Build it up III
Ús e-mintza
I-Seqüències

Juny
AVALUACIÓ
Sessions individuals amb el tutor per passar l’IDEA i anàlisi qualitatiu dels resultats a través de les dades registrades a la graella


[1] Només en un dels tres alumnes