Novembre

NOVEMBRE
i-lexis creació de taulells
Ús e-mintza
I-Seqüències
1 individual
2 en grup
1 sessió extra de claustre


i-Lexis creació de taulells

Durant el mes de novembre en cada sessió hem creat un taulell diferent de camps semàntics proposats pels alumnes, alhora que cada alumne ha realitzat l’activitat d’identificació i reproducció dels taulells que venen per defecte en aquesta app


L’ús de l’e-minza
Ja que aquest alumne utilitza l’e-minza com a element de comunicació augmentativa fa servir aquesta app durant tot el dia per tant al claustre de dijous 14 de novembre varem explicar el funcionament de l’e-minza a tot el professorat.


Durant el mes de novembre hem estat utilitzant l’e-mintza de manera més guiada i facilitant situacions on pogués utilitzar aquesta app de manera espontànea, i poc a poc hem anat introduint noves categories a l’aplicació, aquestes categories han estat relacionades amb les que hem treballat amb el programa i-lexis.


I-seqüències

Seguim treballant amb 3 imatges que formen una seqüència que cal endreçar i incorporem els exercicis amb 4 imatges.