MARÇ
ABRIL
|
i-lexis creació
de taulells
Match it up II
Ús e-mintza
I-Seqüències
Build it up
|
2 en grup
|
Durant els mesos de Març i Abril els vam donar autonomia per treballar durant 4 sessions en allò que ells volguèssin. Fem un recull del que va fer cada un dels alumnes:
Alumne 1:
El noi que utilitza
l’e-minza per comunicar ha seguit fent-ne ús correcte durant aquests mesos.
Les seves
prioritats alhora de treballar han estat basades en eles seus interessos:
1.
El Matchi it up I ha estat l’app
que més utilitza,,s egurament peruquè és la més senzilla i el resultat en
acabar cada un dels exercicis sempre és el mateix: Una cara sommrient, i espera
amb emoció aquesta cara mentre busca a l’adult per comaprtir els resultats
2.
La segona aplicació que més ha
utilitzat és la de l’I-lexis, els taulells que estan relacionats amb menjar i
colors
3.
LA tercera aplicació que sempre
repeteix és la de l’I-sequüencies.
Alumne 2 i Alumne 3
fan exactament el mateix, de fet hem tingut alguna dificultat i hem canviat
l’estructura de l’aula ja que estan més pendents del que fa un per l’altre fer
el mateix que per l’activitat en si mateixa.
Tot i separ-los
físicament han triat per ordre la realització de les mateixes apps:
- En primer lloc l’ISequències
- L’i-Lexis, aquí si que l’elecció dels taulells ha estat força diferènciada i basada en l’interess de cada un d’ells, la noia ha triat squells taulls relacionats amb música, mentre que el noi amb menjars i llocs de vacances
- El Build it up.
Podem afirmar que
durant aquests dos mesos els nois han pogut treballar de manera totalment
autònoma i demanant només ajuda quan han tingut alguna dificultat que
prèviament no han pogut resoldre per si mateixos, en diverses ocasions aquesta
ajuda se l’han proporcionat entre ells mateixos i no ha calgut la intervenció
del professional.