MARÇ-ABRIL



MARÇ
 ABRIL
i-lexis creació de taulells
Match it up II
Ús e-mintza
I-Seqüències
Build it up
2 en grup



Durant els mesos de Març i Abril els vam donar autonomia per treballar durant 4 sessions en allò que ells volguèssin. Fem un recull del que va fer cada un dels alumnes:

Alumne 1:
El noi que utilitza l’e-minza per comunicar ha seguit fent-ne ús correcte durant aquests mesos.
Les seves prioritats alhora de treballar han estat basades en eles seus interessos:
1.       El Matchi it up I ha estat l’app que més utilitza,,s egurament peruquè és la més senzilla i el resultat en acabar cada un dels exercicis sempre és el mateix: Una cara sommrient, i espera amb emoció aquesta cara mentre busca a l’adult per comaprtir els resultats
2.       La segona aplicació que més ha utilitzat és la de l’I-lexis, els taulells que estan relacionats amb menjar i colors
3.       LA tercera aplicació que sempre repeteix és la de l’I-sequüencies.
Alumne 2 i Alumne 3 fan exactament el mateix, de fet hem tingut alguna dificultat i hem canviat l’estructura de l’aula ja que estan més pendents del que fa un per l’altre fer el mateix que per l’activitat en si mateixa.
Tot i separ-los físicament han triat per ordre la realització de les mateixes apps:
  1. En primer lloc l’ISequències
  2. L’i-Lexis, aquí si que l’elecció dels taulells ha estat força diferènciada i basada en l’interess de cada un d’ells, la noia ha triat squells taulls relacionats amb música, mentre que el noi amb menjars i llocs de vacances
  3. El Build it up.


Podem afirmar que durant aquests dos mesos els nois han pogut treballar de manera totalment autònoma i demanant només ajuda quan han tingut alguna dificultat que prèviament no han pogut resoldre per si mateixos, en diverses ocasions aquesta ajuda se l’han proporcionat entre ells mateixos i no ha calgut la intervenció del professional.