FEBRER
|
i-lexis creació
de taulells
Match it up II
Build it up
Ús e-mintza
|
1 individual
2 en grup
|
Match it up II
En aquests segon
nivell d’aquesta app el grau d’abstracció necessari per realitzar l’associació
correcta d’imatges és més alt. Ja que no és la mateixa imatge sinó que cal
relacionar una imatge amb una altra que té algo a veure, pot ser:
Per tal de garantir que els alumnes incorporèssin l’ús d’aquesta aplicació de manera funcional varem de dicar una sessió individual per a explicar i prova aquesta app.
Build it up
Em treballat bàsicament
la variable de gran a petit i de petit a gran
i-Lexis
Hem utilitzat camps
semàntics de l’app Build it up per la creació de taulells:
Aniversaris, amb la creació d’un taulell amb la foto i la data d’aniversaris dels nois de la classe i els professors.
Aniversaris, amb la creació d’un taulell amb la foto i la data d’aniversaris dels nois de la classe i els professors.
Les parts del cos