MAIG



MAIG
Utilitzaciió de taulells
Match it up III
Build it up
Ús e-mintza
I-Seqüències
1 en grup


Durant el més de maig hem introduït l’app Match it up III i s’ha treballat l’elecció amb cada alumne de les apps que volia fer durant la sessió. Amb l’alumne que utilitza l’e-minza ha calgut fer la planificació mitjançant la seqüència amb l’agenda del dia, d’aquesta manera s’ha pogut situar dins l’activitat en tot moment i veure que toca fer ara, que és el que ja hem fet i que és el que hem queda per fer.
A data d’avui només un dels alumes ha entès el funcionament d’aquesta app, el grau d’abstracció que implica és més elevat ic al seguir treballant amb els altres dos per tal que incorporin les capacitats necessàries per realitzar-ho de manera funcional i significativa
Estem a punt de començar amb l’activitat d’avaluació final, però de la continuada podem extreure que el procés d’aprenentatge que han realitzat aquests alumnes ha estat molt bo, que en tots els casos han ampliat vocabulari i el treball de les diferents habilitats cognitives garantit el desenvolupament integral dels alumnes.

El fet d’usar l’iPad és un element molt motivador i que permet treballar partint tant de l’interès de l’alumne com del moment evolutiu en el que es troba ja que els prerequisits necessaris estan molt més a l’abast que si treballéssim amb paper i llapis.