TEMPORALITZACIÓ
MES
|
ACTIVITAT
|
SESSIONS PER SETMANA
|
octubre
|
I-lexis iniciació
Iniciació e-mintza[1]
Iniciació I-Seqüències
|
1 sessió amb famílies
1 individual
2 en grup
|
novembre
|
i-lexis creació de taulells
Ús e-mintza
I-Seqüències
|
1 individual
2 en grup
|
desembre
|
Match it up I
Build it up I
Ús dels taulells i-lexis
Ús e-mintza
I-Seqüències
|
1 individual
2 en grup
Un dels nois va necessitar una sessió més de
caire individual per introduir l’app Build it up
|
gener
|
Match it up I
Build it up I
Us dels taulells i-lexis
Ús e-mintza
I-Seqüències
|
1 individual
2 en grup
|
febrer
|
i-lexis creació de taulells
Match it up II
Build it up II
Ús e-mintza
|
1 individual
2 en grup
Un dels nois va necessitar una sessió més de
caire individual per introduir l’app Build it upII
|
març
|
i-lexis creació de taulells
Match it up II
Build it up II
Ús e-mintza
I-Seqüències
|
2 en grup
|
Abril
|
Ús dels taulells i-lexis
Match it up III
Build it up III
Ús e-mintza
I-Seqüències
|
2 en grup
Un dels nois va necessitar una sessió més de
caire individual per introduir l’app Build it upIII
|
Maig
|
Creació de taulells
Match it up III
Build it up III
Ús e-mintza
I-Seqüències
|
|
Juny
|
AVALUACIÓ
|
Sessions individuals amb el tutor per passar
l’IDEA i anàlisi qualitatiu dels resultats a través de les dades registrades
a la graella
|