NOVEMBRE
|
i-lexis creació de taulells
Ús e-mintza
I-Seqüències
|
1 individual
2 en grup
1 sessió extra de claustre
|
i-Lexis creació de taulells
Durant el mes de novembre en cada sessió hem
creat un taulell diferent de camps semàntics proposats pels alumnes, alhora que
cada alumne ha realitzat l’activitat d’identificació i reproducció dels
taulells que venen per defecte en aquesta app
L’ús de l’e-minza
Ja que aquest alumne utilitza l’e-minza com a
element de comunicació augmentativa fa servir aquesta app durant tot el dia per
tant al claustre de dijous 14 de novembre varem explicar el funcionament de
l’e-minza a tot el professorat.
Durant el mes de novembre hem estat utilitzant
l’e-mintza de manera més guiada i facilitant situacions on pogués utilitzar
aquesta app de manera espontànea, i poc a poc hem anat introduint noves
categories a l’aplicació, aquestes categories han estat relacionades amb les
que hem treballat amb el programa i-lexis.
I-seqüències
Seguim treballant amb 3 imatges que formen una
seqüència que cal endreçar i incorporem els exercicis amb 4 imatges.